
Završena izobrazba „Digitalni marketing“
U sklopu projekta „Dalj_In_E“ uspješno je završena posljednja planirana izobrazba pod nazivom „Digitalni marketing“, usmjerena na jačanje praktičnih vještina u digitalnom marketingu, uključujući planiranje i provedbu promotivnih aktivnosti na digitalnim platformama.
Učenici su kroz niz praktičnih zadataka i timskog rada aktivno razvijali digitalne vještine, uz poseban naglasak na iskustveno učenje, prilagodbu suvremenim tržišnim trendovima i osnaživanje za samostalno i odgovorno djelovanje u digitalnom okruženju. Iako je izobrazba završila, učenike i ovaj tjedan očekuje još nekoliko praktičnih radionica tiskare prema
načinjenim promo rješenjima, kojima će dodatno učvrstiti stečena znanja.
Budući da je riječ o posljednjoj izobrazbi unutar projekta Dalj_In_E, provedena je i završna samoprocjena znanja prema istoj metodologiji. Rezultati su pokazali značajan napredak. Prosječna prolaznost na završnoj samoprocjeni dosegla je 54,6%, što potvrđuje kvalitetu i učinkovitost provedene edukacije.
Izobrazba je provedena prema međunarodno priznatoj CEFE metodologiji, u partnerstvu PRONI Centra i Srednje škole Dalj. Projekt je financiran od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, uz sufinanciranje PRONI Centra.
Zahvaljujemo svim partnerima, mentorima i sudionicima na predanom radu i doprinosu
uspješnoj realizaciji ovog projekta!