
EUvizijsko on-line natjecanje za najbolji Photovoice i najbolji Storytelling
Naša EUvizija na samomu je kraju svoga trajanja. Učinila je značajne promjene u malim lokalnim zajednicama, posebice među mladima, donijela je brojne aktivnosti kroz koje su mladi bolje razumjeli značaj i smisao EU vrijednosti, prepoznavali nedostatke i izazove u svojim lokalnim zajednicama te ih kroz oko kamere, fotoaparata i pera objedinili u svoje Photovoice poruke, Storytelling priče i Video-vinjete.
Stoga vas pozivamo da se uključite u on-line glasovanje, u kojemu možete sudjelovati na način da svojim like-ovima na Photovoice poruke i priče označite one koje na vas ostavljaju najveći dojam. Na taj način osigurat ćete da prva tri mjesta za foto-poruke i prva tri mjesta za priče, dobiju lijepe i vrijedne nagrade. Natjecanje će biti otvoreno do 19.12. točno u podne (12.00 sati) te ćemo 20.12. proglasiti pobjednike i uručiti im vrijedne nagrade, ljetovanje za njihove obitelji kao i vrijednu elektronsku opremu.
Linkovi na kojima možete glasovati:
Facebook: https://www.facebook.com/search/top?q=proni%20centar%20za%20socijalno%20podu%C4%8Davanje
Projekt EUvizija provodi se u okviru programa Impact4Values, a sufinanciran je sredstvima EU i sredstvima Ureda za udruge Vlade RH.
#EUvizija #Impact4Values #ZakladaSlagalica #PRONICentar