Skip links

Igre protiv podvala

Projekt `Igre protiv podvala` provodit će se tijekom 13 mjeseci (1.9.2020.-30.9.2021.), a ima za cilj razviti kapacitete nastavnika i osoba koje rade s mladima da primjenjuju pristup zasnovan na igrama na kritičko razmišljanje i obrazovanje za medijsku pismenost, a u svrhu smanjenja manipulacije, propagande i dezinformacije. Stoga je međusektorsko partnerstvo između civilnog i privatnog sektora – 4 partnera iz 3 zemlje EU – Impact Games i Brodir s.r.o. (Slovačka), Društvo ljubiteljev igranja vlog D20 (Slovenija) i PRONI Centar za socijalno podučavanje (Hrvatska) uspostavbljeno za provedbu projekta s velikim potencijalnim učinkom izvan ovih zemalja.

Širenje dezinformacija i podvala može se izravno povezati s nedostatkom kritičkog mišljenja i medijske pismenosti među stanovništvom. Kritičko razmišljanje ključna je kompetencija koja nam pomaže u orijentaciji u informacijskom svijetu. Hitno je potrebno poboljšati ove kompetencije, posebno među mladima koji su ranjivi na ove poruke koje se često šire na društvenim mrežama popularnim među mladima. Nastavnici i osobe koje rade s mladima igraju ključnu ulogu u olakšavanju procesa učenja za mlade kako bi razvili ove kompetencije. Međutim, budući da je problem dezinformacija i prijevara postajao sve veći s porastom društvenih medija, to je relativno novi izazov.

Osobama koje rade s mladima i nastavnicima nedostaju potrebni alati i kompetencije za rješavanje ovog problema u radu s mladima pa stoga ovaj projekt rješava ovu potrebu razvijanjem 3 intelektualna rezultata – obrazovna društvena igra, metodološki paket i otvorena obrazovna platforma, a sve se usredotočuje na pristup obrazovanju za kritičko razmišljanje temeljeni na igri. Ovi će ishodi opremiti nastavnike i osobe koje rade s mladima potrebnim alatima, a međunarodni trening koji će biti organiziran u okviru projekta doprinijet će razvoju njihove sposobnosti za primjenu ove metodologije u radu s mladima.

Projekt će doprinijeti da:

(a) Najmanje 24 nastavnika i osobe koje rade s mladima koji će sudjelovati na međunarodnom treningu budu osposobljeni za primjenu pristupa temeljenog na igrama u kritičkom razmišljanju i obrazovanju za medijsku pismenost. Na radionici će dobiti IO1 – društvenu igru ​​i IO2 – metodološki paket.

(b) Najmanje 96 mladih ljudi (13-23) bude dosegnuto širenjem rezultata projekta od strane sudionika međunarodnog treninga

(c) Najmanje 60 sudionika sudjeluje u 3 nacionalna multiplikatorska događaja.

(d) Internetskom kampanjom na društvenim mrežama bude dosegnuto najmanje 10 000 ljudi iz šire javnosti.

(e) Najmanje 1000 ljudi pristupi IO3 (otvorena obrazovna platforma), odnosno da barem 120 od njih preuzme igru ​​(IO1) i metodološki paket (IO2) koji će biti dostupni na platformi.

Projekt je finaciran sredstvima Europske unije kroz program Erasmus +, KA 2 – Suradnja na inovacijama i razmjeni dobre prakse

This website uses cookies to improve your web experience.